loading...
به خاطره دلم ولم
milad بازدید : 317 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری سیزده بدر ۹۱

یه سوال
چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه
اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟
بابا میوه میوه است دیگه !
امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !
.
.
.
ای دوست گلی به یادگار بفرست ، گر لایق گل نیستم خار بفرست / از بهر خدا ، نه از بهر دلت ، من پیامی دادم تو جوابی بفرست.
.
.
.
گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!
چون آدمی که مثه تو ابله باشه ، معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه…
.
.
.
در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم! سیمان بفرست کار خوابیده!!!
.
.
.
هرکس به طریقی دل ما میشکند / ما هم به طریقی دلشان میشکنیم.
.
.
.
واقعا که دستت درد نکنه! میخوام بهت زنگ بزنم تکلیف حرفی که پشت سرم زدی رو معلوم کنم حیف اون همه محبت. ستاد دلهره و اضطراب چندثانیه ای!

یه سوال
چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه
اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟
بابا میوه میوه است دیگه !
امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !
.
.
.
ای دوست گلی به یادگار بفرست ، گر لایق گل نیستم خار بفرست / از بهر خدا ، نه از بهر دلت ، من پیامی دادم تو جوابی بفرست.
.
.
.
گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!
چون آدمی که مثه تو ابله باشه ، معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه…
.
.
.
در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم! سیمان بفرست کار خوابیده!!!
.
.
.
هرکس به طریقی دل ما میشکند / ما هم به طریقی دلشان میشکنیم.
.
.
.
واقعا که دستت درد نکنه! میخوام بهت زنگ بزنم تکلیف حرفی که پشت سرم زدی رو معلوم کنم حیف اون همه محبت. ستاد دلهره و اضطراب چندثانیه ای!
.
.
.
چروک لبتیم بخند فنا شیم!
.
.
.
گوشیت خرابه؟ هرچی زنگ میزنم میگه مشترک موردنظر خوشگله گرفتنش مشکله!
.
.
.
مزن بر سر ناتوان دست زور / بزن بر سرش سنگ از راه دور!
.
.
.
.”””-.-”””-.
!!!!=I===I=======(==) :
( ,,,,-..___.’
سلام عزیزم …
از آهنگی که دارم با این گیتار برات میزنم خوشت میاد ؟!
.
.
.
() ()
( Ö )
(( ))
موش
,,,,_
o(. .)o
;(–);
میمون

(oo)
خوک
و حتی
>ماهی
دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش
.
.
.
بی وفا دیگه دوستم نداری . . . خیلی خب ، قلادتو باز می کنم بری
.
.
.
هرکس به طریقی دل ما می شکند…
اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی آفرین!
.
.
.
یه سوال:
به عشق در نگاه اول اعتقاد داری؟ یا باید دوباره از جلوت رد شم؟
.
.
.
بعد از خوندنِ این متوجه میشید که که مغزتون اجازه خوندنِ “که” دوم رو به شما نداد !
.
.
.
یارو کفه دستش میخاره میگه پول داره میاد، گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن، کفه پاش میخاره میگه پول داره میره، کثیفی بابا جون کثیفی، برو حموم !
.
.
.
اددا بابا دد
ای ی ی ی
قاقا
ا ا ا ا ا



ببخشید! گوشیم دست بچه بود!
.
.
.
دیکتاتور کیست؟
.
دیکتاتور اون بچه ۲ سالست که ۲۰ نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنند!
.
.
.
وقتی کسی به شما میگه احساس بدبختی میکنه ، به آرامی دستش رو بگیرید ، بغلش کنید و بهش بگید : ” ای بابا ، حالا کجاشو دیدی.
.
.
.
وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد



ای فلفل!
.
.
.
مسلمان نیست کسی که روی مودم وایرلسش پسوورد می‌گذارد و همسایه‌اش شب بدون اینترنت می‌خوابد.
.
.
.
یه پیچ رو هر چقدر سفت کنی ، موقع باز کردن ، همونقدر باید زور بزنی ..
حالا هی منو بپیچون .. به موقش برات دارم.
.
.
.
همیشه یکی از بزرگترین گره های زندگیم,
گره سیم هدفونم بوده
.
.
.
گشت ارشاد به دخترا:
دختره کجا میری؟
میرم به آرایشگاه، مو رنگ کنم، فرنچ کنم، برنز کنم، خوشگل بشم بعد میام تو منو بگیر.
.
.
.
خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!!
.
.
.
تا عشق و امیدت هست نترس / در قلب تو تا شور و صفا هست نترس / هروقت به تو زخم زبان هم بزنند / وقتی که پماد آلفا هست نترس.
.
.
.
بهترین وام دنیا بوسه است چون هم گرفتنش حال میده هم پس دادنش ( وام میخوای؟)
.
.
.
سعی کن تو زندگیت امیدوار باشی هیچوقت حسرت چیزایی رو که نداری نخور مثل عقل ، شعور ، انسانیت ، فهم ، تیپ ، قیافه ….
.
.
.
صداتو میخوام نه برای لطافتش برای اینکه روی وانت داد بزنی نون خشکیه!
.
.
.
مشترک گرامی به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم!!!
.
.
.
ویترین مغازمون خیلی خلوته ، میشه خواهش کنم بیای تو ویترین مغازمون بشینی؟
آخه ما عروسک فروشی داریم ولی عروسک میمون تو بازار کم شده!!!
.
.
.
قورباغه با زنبور ازدواج میکنه قورباغه میگه قوقوقوبونت بشم زنبوره میگه وظ وظ وظ وظیفته!
.
.
.
در حافظه ی گوشی من نام شما نیست / ای دور زغم باور من نام شما چیست؟ / عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده! / نامت بفرست ثبت مجدد بشه بر لیست.
.
.
.
خدایا به هرکس دوست میداری بیاموز که تابستان از زمستان گرمتر است و به هرکس که بیشتر دوست داری بفهمان که اودکلن کار حمام را نمیکند.
.
.
.
سلام ساعت چنده؟ آخه ساعتم خواب بود دلم نیومد بیدارش کنم.
فرستنده : دانش از تهران
.
.
.
آب
برق
تلفن
گاز
همه هدفمند شده اند
خاک تو سرت که هنوز بی هدفی!
.
.
.
۱
.
۲
.
۳تموم شد!
^^
((@@))
/
(**)
تو هم خوش عکسیا!!!!
.
.
.
ای کسانی که دم از رفاقت میزنید !
.
لااقل هر ۳۹ روز یکبار احوالی از دوست خود بگیرید که اگر مرده بود به چهلمش برسید !
.
.
.
اس ام اس های نو یا کهنه ی شما را خریداریم. ( سازمان بازیافت اس ام اس )
.
.
.
گلبم از دوریت میثل قونجیش طون طون میزنی فوشار میاد رو اسابم ، چیه چیرا میخندی! ساوات ندارم آما دوصیط کی دارم!!
.
.
.
دانشمندان ثابت کرده اند عقب مانده های ذهنی اس ام اس را با انگشت شصت بازمیکنند. دیگه دیرشده شستتو برندار.
.
.
.
بزرگترین فضیلت در ماه مبارک رمضان افطاری دادن است منتظر تماستان هستیم.
.
.
.
یه قابلمه عشق تقدیم تو ,عشقش برای خودت فقط قابلمشو بشور بیار

 

اس ام اس سرکاری سیزده بدر ۹۱

دلم واسه سیزده بدر میسوزه ! میدونی چرا !؟

آخه بهش میگن نحس ! بیچاره ها خبر ندارن تو دست سیزده بدر رو از پشت بستی !

.

.

.

با سلام و عرض تبریک سال نو

باید خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم !

لطفا سبزه ها را به نییت یکی دیگه گره بزن !!!

.

.

.

الهی قربونت برم که انقدر نازی ! مثل سبزه ی عید میمونی

انشالله این سیزده به در بجای سبزه انقدر گره بزننت که دیگه باز نشی

به هر صورت سکه دو رو داره !

سلام عزیزم علی/مریم جون سیزده کجا میرین؟

اگه میشه بیا با هم بریم.

اخه پارسال با تو خیلی خوش گذشت

تو که میبینی اس ام اس مال تو نیست مرض داری تا اخر میخونیش !؟

.

.

.

با آرزوی یافتن همسری مناسب از دختران منتظر

دعوت میشود ضمن خویشتن داری

از گره زدن سبزه ها به شدت خورداری فرمایند !

سازمان حمایت از محیط زیست !


.

.

.

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟

قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده !

.

.

.

با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی!

دستگاه “سبزه گره زنی” با قابلیت ۹۰ گره در ثانیه

پیش فروش می شود

.

.

.

از غظنفر می پرسن ۱۲ فروردین چه روزیه ؟

میگه روزی که میریم برای ۱۳ بدر جا می گیریم !

.

.

.

تو رو خدا فردا جایی قرار نزار میخوام سیزده رو فقط با تو باشم

آخه بدون تو اصلا صفا نداره

اینم از دروغ سیزده من

.

.

.

//////& //////

اینها سبزه ۱۳ بدره! اون وسطی رو برای رسیدن تو به آرزوهات گره زدم !

.

.

.

پیام عزیز آقا :

تو رو خدا رو ۱۳ بدر به نییت ما هم چندتا گره بزنین

شاید یه زن هم گیر ما اومد !

.

.

.

آخرین خبر :

آق فتل دعا کرده اونایی که سبزه گره میزنن به مراد دلشون برسن !

متاهل های گرامی از گره زدن سبزه ها جدا خودداری کنند !

.

.

.

سلام خوبی

ببین امسال دیگه سبزه گره زدن رو بیخیال شو !

با این قیافه ایی که تو داری اگه درخت هم گره بزنی

شوهر گیرت نمیاد !

بیچاره سبزه ها !

.

.

.

ضمن عرض تبریک سال نو و عرض تسلیت به مناسبت

فرا رسیدن دوباره مراسم گره زنی !

امسال روی مدل ۲ گره کار کن ! ببینیم چی میشه !

.

.

.

به علت ازدیاد دختران دم بخت

گره زنی سبزه ها تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شد !

.

.

.

سلام خوبی ؟ یه چیزی میخواستم بگم !

پارسال اون همه سبزه گره زدی هیچی نشد !

بیا امسال درخت گره بزن شاید فرجی شد !

.

.

.

جشنواره بهاری به مناسبت سیزدهم فروردین ماه !

۱ ععد سیم کارت بخر ۱۳تا مجانی ببر !!!

( ستاد جلوگیری از کپک زدگی سیم کارت ها !!!)

.

.

.

دمت گرم بابا.خیلی با حالی

اولین گوسفندی هستی که دلت طاقت اورد و سبزه ها رو تا سیزده نخوردی !

.

.

.

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟

قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده

.

.

.

یه آرزو بکن:  –>///////

حالا یه سبزه گره بزن

ایشالا بهش برسی !!!

 

 

اس ام اس سرکاری , اس ام اس سرکاری و خنده دار , اس ام اس

اینقد فحش به عمه ندین ، اون دنیا باید جواب پس بدین

اصلا حدیث هم داریم که “عمه یتسائلون” یعنی در مورد عمه ها سوال میشه !

.

.

.

زندگی متأهلی یعنی

به همسرت مسیج بدی: ای عشق، خداوند نگه‌دار تو باشد

اونوقت جواب بگیری:

یه بسته قارچ، آب‌لیمو، مرغ ، نون !

.

.

.

عزیزم ! قورباغه های عشقت در لجنزار قلبم قار و قور می کنند !

.
.
.
نمی دانم چرا هر چقدر به قربانت می روم نمی رسم !
.
.
.
امیدوارم خرس زیبایی هام همیشه تو غار چشمات بچره !
.
.
.
اگر دیدی معمار خشت اول را کج نهاده بدان عاشق ثریا شده است !
.

.
.
قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری !
مگه مادرم ول می کرد ؟ تا دم در دنبالم کرد !!!
.
.
.
بهترین لحظه ، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم ، آخ اگه بدونی چی حالی میده !
.
.
.
ای ستاره های زندگی ام ! به همه شما عشق میورزم ، فقط به من فرصت بررسی دهید !
.
.
.
کاش کسی تو دلم پا نمیزاشت ، دیگه دارم خفه میشم از بوی جورابش !
.
.
.
موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم ، حالا که نگات می کنم ، دلم میخواد فرار کنم !
.
.
.
مهم نیست که قشنگ نیستی ، قشنگ اینه که مهم نیستی !
.
.
.
به رسم قدیم اسمت رو روی لبه آستینم نوشتم ، ببین … آخ آخ ! آنقدر دماغم رو گرفتم ناخوانا شده !
.
.
.
آخی ! یادته اولین دیدارمون ؟ بازم بوی پهن اومد یاد این روز افتادم !
.
.
.
چند وقته در قلب منی ! دکتر گفته باید عمل باز قلب انجام بدم !

.

.

.

پیشنهاد :

دختر خانومها جهت جلوگیری از ترشیدگی ، از این به بعد

به نیت یکی بودن خدا ۱ دونه سکه مهر کنین !

.

.

.

اس ام اس خنده دار جدید

۷ ﺑﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ بگو “ﭼﺴﺐ , ﭼﯿﭙﺲ , ﺳﺲ؟”

حالا سوتی هایی که دادی رو بفرست حال کنیم !

.

.

.

پیامک خنده دار جدید

راز چیست ؟

چیزیه که شما به همه میگید که به هیچ کسی نگن !

.

.

.

نصیحت حیف نون:

تا زنده‌ای، زندگی کن

هر وقت مرگ اومد سراغت، اون وقت بمیر!

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

“همونجاهاست” چیست ؟

سر راست ترین آدرسِ مامان ها ، وقتی چیزیو پیدا نمیکنی !

.

.

.

طریقه سپری شدن روزهای هفته:

شنبـــــــــــــــــــــــــــــــــ…..ـــــــــــــــــــــــــــه

یکـــشنبـــــــــــــــــــــــــــ…..ـــــــــــــــــــــــــــه

دوشنبــــــــــــــــــــــــــــــ…..ـــــــــــــــــــــــــــه

ســه شنبــــــــــــــــــــــــــ…..ـــــــــــــــــــــــــــه

چهارشنبـــــــــــــــــــــــــــ…..ـــــــــــــــــــــــــــه

پنجشنبه.جمعه !

.

.

.

جدیدترین کشفیات دانشمندان :

“دخترها از آنچه در زمستان میبینید لاغرترند” !

.

.

.

بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان !

.

.

.

حدیث عضنفری :

هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته !

.

.

.

اکبر بینی بزرگی داشت و خیلی مهربان بود و باهوش و سختکوش

خوش برخورد و با جنبه و مؤدب و خوش لباس و متین و فروتن و خوش صحبت

و باشخصیت و تمیز و مرتب. بچه های محل صداش می کردند اکبر دماغ !

.

.

.

یادم آید روز دیرین، خوب وشیرین، اول ترم، وقت بسیار، درس اندک…

اما اینک روز آخر، روز تلخ امتحانات، آخر ترم، وقت اندک

درس بسیار، درس بسیار، درس بسیار !

.

.

.

به حیف نون میگن خاطره از کودکی داری ؟

میگه آره :

تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه !

تازه یه داداش کوچکتر داشتم اسمش بتمرگ بود !

.

.

.

.

.

.

پشت یه ماشین نوشته بود:

“به هرکی که دل بستم فرداش بهم گفت شارژ داری واسم بفرستی!!”

.

.

.

طبق آخرین نظر سنجی ها

یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون

تماشای پارکِ دوبل بانوان است !

.

.

.

لذتی که در دستشویی کردن با در باز هست تو هیچ چیز دیگری نیست

تبصره:

ایستاده جیش کردن در روی برف تکون تکون دادن

به صورت گلاب پاش و تماشای بخاز متصاعد شده در رتبه دوم قرار داره !

.

.

.

هر دو لذت بخشن:

دونفرى خوابیدن رو تخت یه نفرى!

یه نفرى خوابیدن رو تخت دونفرى!

.

.

.

دقت کردین

لب آدم هیچ وقت تبخال نمیزنه مگه این که ۲۴ ساعت بعدش

عروسی یا مهمونی دعوت باشی…!

.

.

.

.

.

.

دختری به دوستش: فکر کنم دوست پسرم داره بهم خیانت می‌کنه!

دوستش: از کجا فهمیدی؟

دختر: آخه دیشب پرسیدم کجا بودی ، گفت با دوستم امیر بودم…

دوستش: خوب الان مشکل چیه؟

دختر: خوب لامصّب دروغ میگه ، دیروز امیر تمام مدت با من بود!

.

.

.

(جوک بلند !)

شوهر مریم چند ماه بود که در بیمارستان بسترى بود. بیشتر وقت‌ها در کما بود و گاهى چشمانش را باز مى‌کرد و کمى هوشیار مى‌شد. امّا در تمام این مدّت، مریم هر روز در کنار بسترش بود.یک روز که او دوباره هوشیاریش را به دست آورد از مریم خواست که نزدیک‌تر بیاید. مریم صندلیش را به تخت چسباند و گوشش را نزدیک دهان شوهرش برد تا صداى او را بشنود. … شوهر مریم که صدایش بسیار ضعیف بود در حالى که اشک در چشمانش حلقه زده بود به آهستگى گفت: «تو در تمام لحظات بد زندگى در کنارم بوده‌اى. وقتى که از کارم اخراج شدم تو کنار من نشسته بودى. وقتى که کسب و کارم را از دست دادم تو در کنارم بودى. وقتى خانه‌مان را از دست دادیم، باز هم تو پیشم بودى. الان هم که سلامتیم به خطر افتاده باز تو همیشه در کنارم هستى. و مى‌دونى چى می‌خوام بگم؟» مریم در حالى که لبخندى بر لب داشت گفت: «چى مى‌خواى بگى عزیزم؟»
شوهر مریم گفت: «فکر مى‌کنم وجود تو براى من بدشانسى میاره!»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مطالب سایت در چه زمینه ای باشد بهتر است؟
    شما طرفدار کدام تیم ایران هستید؟
    فال عشق

    مترجم

    Translate to English ترجمة للغة العربية Përkthimi në gjuhën shqipe Превод на български език Andorra la traducció de la llengua 翻译汉语 Český jazyk překladu Oversæt til dansk Vertaal naar Nederlands Tõlge eesti keeles Filipino na wika upang isalin Suomen kielen käännös Deutsch Übersetzung Μεταφράστε στην Ελληνική Γλώσσα अनुवाद करने के लिए: हिन्दी भाषा Translate a magyar nyelv Translate ke Bahasa Indonesia Traduci in lingua italiana 翻訳する日本語 번역기로 한국어 교재 	Latviešu valodas tulkojumi Lietuvių kalbos vertimo Lingwa Maltija traduzzjoni Języka polskiego tłumaczenia Traduzir para o Português Língua Traducere limba română Русский перевод Транслате то Сербиан Preklad do slovenského jazyka Prevedi jezik v Sloveniji Traducir al idioma español Översätt till svenska språket แปลภาษาโรมาเนีย Translate Türkçe Самоанскій мову перекладу Dịch sang ngôn ngữ Tiếng Việt

    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 755
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,702
  • بازدید ماه : 1,702
  • بازدید سال : 72,557
  • بازدید کلی : 809,348
  • عشق سنج


    دیکشنری