loading...
به خاطره دلم ولم
milad بازدید : 323 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

ePatogh.CoM | پاتوق اینترنتی 

نظر یادتون نره

اصغر عزیزم،اکنون که این نامه را برای تو می نویسم نیمه های شب است و من همچنان گرمی دستان تو را در دستانم احساس می کنم زیرا حُرم دستان توئه که منو داغون کرده… ناز چشمای تو هم خونه مو ویرون کرده…اصغرم، وقتی شنیدم که به خاطر دست دادن با من علیه تو هجمه شده است خیلی تعجب کردم زیرا تو در این زمینه سابقه زیادی داری و هر کسی این کارها را علیه تو می کند حتما با من مشکل شخصی دارد وگرنه چرا قبلا به هر زنی دست میدادی به تو گیر نمیدادند؟ من از همینجا به تمام منتقدین فارسی زبان دنیا از جمله ایران، افغانستان، تاجیکستان و به خصوص مردم اکراین اعلام می کنم زرشششششک! بنده خیلی وقت است که به همه سینما گران دنیا محرم شده ام. اصغر عزیز، جانِ آبجی ناراحت نشو ولی تو اینقدر دست مرا محکم جیق دادی که تا نیم ساعت دستم ولنگ و ولنگ می کرد و وقتی برادپیت متوجه شد دستم درد می کند ناراحت شد و گفت بی غیرتی هم حدی دارد، آدم توی پارتی هم دست ناموس مردم را اینطوری فشار
نمیدهد!

اصغری،

من زیاد به حرفهای او محل نمیگذارم ولی هرچی هم که باشد او مرد من است و از اینکه خیلی آدم غیرتی است خوشم میآید زیرا او اصلا دوست ندارد دست یک مرد غریبه ایرانی را در دستان زنش ببیند. برای همین دیگر به من اجازه نمیدهد فیلم های شما را نگاه کنم و در جشنواره هایی که شما هستید حضور یابم زیرا قبلا هم یک همایشی توی فرانسه بود یا کن بود یا اطراف سولقان خودتان بود دقیقا نمیدانم کدام گوری بود این آقای مخملباف خیلی به من نگاه های زننده ای داشت و فکر کنم منظور بد داشت که یکهو دیدم برادپیت که هنوز نیم لیتر نفت تَهَش مانده بود غیرتی شد و شَتَرَق یکی خواباند زیر گوشش.. ولی من به او توضیح دادم که تو مثل مخملباف نیستی که به همه زنهای اطرافش منظور بد دارد و این سری خیلی گند وحشتناکی هم بالا آورد. حالا شما بیا و مردانگی کن و از این به بعد هر وقت مرا دیدی یواشکی چشمک بزن من هم برای تو بشکن میزنم و دوتایی کیف میکنیم!

اصغرجان،

دیگر مزاحم وقت عزیزت نمیشوم فقط از طرف من به این سینما گرهای خودتان بگو یک خورده رعایت کنند چون اخیراً خیلی فیلمهای شما مبتذل شده و ما در خانه وقتی بچه ها بیدار هستند اصلا نمیتوانیم فیلمهای سینمای ایران را نگاه کنیم چون خیلی بدآموزی دارد و هرکی به هرکی شده است.. البته من برای بازیگران شما احترام خاصی قایل هستم و شما خیلی هنرمندان با برکتی دارید مثلا یادم میآید مدتی که توی سومالی بودیم خیلی از مردم وقتی بازیگر زن شما که آمده بود آنجا را تماشا می کردند گرسنگی از یادشان می رفت و این خیلی برای مردم قحطی زده آنجا با برکت بود.

اصغرم،

این نامه را وقتی در هواپیما بودم برای تو نوشتم و الان آن را به همراه یک شعر به تو تقدیم میکنم امیدوارم که خوشت بیاید.

الا اصغر که چشم شور داری

از این فیلم ساختنت منظور داری

بکن اون چشمای نازت رو درویش

اگر که فکرای ناجور داری

دوستدار تو آنجلیا جولی 

برچسب ها نامه آنجلینا جولی به اصغر فرهادی آخر طنز , انجلینا جولی جدید , اصغر فرهادی , آنجلیا جولی , جدیدترین ها , جدايي نادر از سيمين , عکسی از دختر مصطفی دنیزلی ، دختر مصطفی دنیزلی ، عکس دختر مصطفی دنیزلی ، , عکس های لیندا کیانی و همسرش , بیوگرافی لیندا کیانی , لیندا کیانی و همسرش , لیدا کیانی , همسر لیدا کیانی , عکس جدید لیدا کیانی , جدیدترین عکس لیدا کیانی , Ringtones , آهنگ , آهنگ زيباي موبايل , آهنگ ملايم , آهنگ موبايل , آهنگ گوشي , دانلود رينگتون موبايل , دانلود رينگتون گوشي , دانلود زنگ خور , دانلود زنگ موبايل , رينگتون , رينگتون جالب , رينگتون جديد , رينگتون ملايم , زنگ SMS , زنگ SMS ملايم , زنگ خور جديد موبايل , زنگ ملايم , زنگ موبايل , زنگ موبايل با فرمت MP3 , زنگ موبايل جديد , زنگ موبايل ملايم , زنگ موبايل ملايم و , زنگ گوشي , موزيک براي زنگ موبايل , تم p1 , تم p990 , تم sony ericsson , تم sony ericsson uiq3 , تم uiq , تم uiq3 , تم w950 , تم w960 , تم جديد , تم جديد موبايل , تم سوني اريکسون , تم سوني اريکسون uiq3 , تم عاشقانه , تم عاشقانه موبايل , تم موبايل , دانلود تم p990 , دانلود تم sony ericsson , دانلود تم sony ericsson uiq3 , دانلود تم uiq3 , دانلود تم جديد , دانلود تم جديد موبايل , دانلود تم سوني اريکسون , دانلود تم سوني اريکسون uiq3 , دانلود تم موبايل , wallpaper موبايل , اسکرين سيور موبايل , بک گراند موبايل , دانلود اسکرين سيور موبايل , دانلود بک گراند موبايل , دانلود والپيپر موبايل , دانلود والپيپر گوشي , دانلود پس زمينه طبيعت , دانلود پس زمينه موبايل , دانلود پس زمينه گوشي , عکس موبايل , عکس پس زمينه موبايل , والپيپر با کيفيت موبايل , والپيپر جديد , والپيپر موبايل , والپيپر گوشي , پس زمينه طبيعت , پس زمينه موبايل , پس زمينه گوشي , پشت صفحه ي موبايل , بازی , بازی برای کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی فکری , بازی مهیج , بازی کم حجم , دالود بازی زیبا , دانلود بازی , دانلود بازی harvestmoon , دانلود بازی خاطره انگیز , دانلود بازی فصل برداشت , دانلود بازی هیجان انگیز , دانلود راهنمای بازی مزرعه دار , تم , تم k310 , تم k550 , تم k750 , تم se , تم w200 , تم w800 , تم با کيفيت موبايل , تم جديد سوني اريکسون , تم سري k , تم سري w , تم سوني اريکسون w , تم سوني اريکسون سري k , دانلود تم k700 , دانلود تم se , دانلود تم w700 , دانلود تم w810 , دانلود تم جديد سوني اريکسون , دانلود تم سري k , دانلود تم سري w سوني اريکسون , دانلود تم سوني اريکسون w , دانلود تم طبيعت , سوني اريکسون تم , موبايل تم , بازی زیبا , بازی ماشین , بازی کامپیوتر , دانلود , دانلود rollcage , دانلود بازی زیبا , دانلود بازی سرگرم کننده , دانلود بازی ماشین , دانلود بازی ماشین کوچولوها , دانلود بازی ورزشی , ماشین , ماشین بازی , ماشین کوچولو , کوچیک ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مطالب سایت در چه زمینه ای باشد بهتر است؟
    شما طرفدار کدام تیم ایران هستید؟
    فال عشق

    مترجم

    Translate to English ترجمة للغة العربية Përkthimi në gjuhën shqipe Превод на български език Andorra la traducció de la llengua 翻译汉语 Český jazyk překladu Oversæt til dansk Vertaal naar Nederlands Tõlge eesti keeles Filipino na wika upang isalin Suomen kielen käännös Deutsch Übersetzung Μεταφράστε στην Ελληνική Γλώσσα अनुवाद करने के लिए: हिन्दी भाषा Translate a magyar nyelv Translate ke Bahasa Indonesia Traduci in lingua italiana 翻訳する日本語 번역기로 한국어 교재 	Latviešu valodas tulkojumi Lietuvių kalbos vertimo Lingwa Maltija traduzzjoni Języka polskiego tłumaczenia Traduzir para o Português Língua Traducere limba română Русский перевод Транслате то Сербиан Preklad do slovenského jazyka Prevedi jezik v Sloveniji Traducir al idioma español Översätt till svenska språket แปลภาษาโรมาเนีย Translate Türkçe Самоанскій мову перекладу Dịch sang ngôn ngữ Tiếng Việt

    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 755
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,704
  • بازدید ماه : 1,704
  • بازدید سال : 72,559
  • بازدید کلی : 809,350
  • عشق سنج


    دیکشنری