loading...
به خاطره دلم ولم
milad بازدید : 292 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

اس ام اس جدید با موضوع انتظار | wWw.DeltaDL.Rzb.Ir

تا کی در انتظار میگذاری به زاریم ؟ از آن بعد از اینهمه چشم انتظاریم . . .
.
.
.
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . . .
.
.
.
چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست . . .
.
.
.
اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست / بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلِ تنگم / ولی برای دل من مزار هم خوبست
.
.
.
دلتنگ مباش ، من قلبم را سایه بان دلت کردم و چشمانم را در انتظار دیدنت . . .
.
.
.
سفر کردی غروبی از کنارم / تو را ای کاش میشد ، باز دارم
تو میگفتی که می آیی دوباره / از آن روز دائما چشم انتظارم

اس ام اس جدید با موضوع انتظار | wWw.DeltaDL.Rzb.Ir

تا کی در انتظار میگذاری به زاریم ؟ از آن بعد از اینهمه چشم انتظاریم . . .
.
.
.
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . . .
.
.
.
چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست . . .
.
.
.
اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست / بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلِ تنگم / ولی برای دل من مزار هم خوبست
.
.
.
دلتنگ مباش ، من قلبم را سایه بان دلت کردم و چشمانم را در انتظار دیدنت . . .
.
.
.
سفر کردی غروبی از کنارم / تو را ای کاش میشد ، باز دارم
تو میگفتی که می آیی دوباره / از آن روز دائما چشم انتظارم
.
.
.
انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی . . .
.
.
.
من نمی دانستم ، که سر انجام چه آید به سرم ؟
تو مرا خوب نگر ، شاید این بار ببینی که تو را منتظرم !
.
.
.
سوز دلم نشنیدی و از بام قلبم پر زدی / رفتی تو از کوی من و بر قلب من خنجر زدی
من ماندم و یک کوله بار از خاطره در خاطرم / چشم انتظار بر درگهم شاید که روزی در زنی
.
.
.
بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد . . .
.
.
.
به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !
.
.
.
تمام روز و شب با بیقراری / به شوق روی تو بیدار هستم
اگرچه بی غرورم زنده اما / به شوق لحظۀ دیدار هستم

 

 عکس   اس ام اس فارسی سخنان بزرگان فروردین 91

از کودک فال فروشی پرسیدم:

چه می فروشی؟

گفت:

به آنان که در دیروز مانده اند

فردا می فروشم

—–

کوچک باش و عاشق
عشق خودش آیین بزرگی و بزرگ کردن آدم‌ها را می‌داند

—–

در فیلمنامه زندگی، کارگردان همیشه سخت‌ترین نقش را به بهترین و تواناترین بازیگر می‌سپارد. در مقابل مشکلات صبوری کن.

—–

مایوس نباش، زیرا ممکن است آخرین کلیدی که در جیب داری قفل را بگشاید.

—–

آنچه را که نمی‌توانی فراموش کنی، ببخش و آنچه را که نمی‌توانی ببخشی، فراموش کن.

—–

اندیشه کردن به این که چه بگوییم، بهتر است از پشیمانی از این که چرا گفتیم.

—–

افراد به همان اندازه احساس خوشبختی می‌کنند که تصمیم‌ گرفته‌اند، خوشبخت باشند

—–

وقتی تنها می‌شوی
بدان خدا همه را بیرون کرده است
تا با تو خلوت کند

—–

می‌گفت: به هر کجا که روی آسمان همین رنگ است
گفتم: آسمان همین رنگ است
ولی این رنگ، رنگ آسمان نیست

—–

گاه سنگی آرامش دریا را به هم می‌ریزد و بچه ماهی‌ها سرگیجه می‌گیرند اما باید باور کنیم سنگ‌اندازی کودکان به دریا نشانه بی‌حرمتی به آب نیست

—–

مواظب باش
گاه دریا از ساحل امن‌تر است
ما با چشم‌های هم دیده‌ایم که گاه آب از شمشیر برنده‌تر است و ماهی از گنجشک پرنده‌تر
مواظب باش

—–

زیباترین عکس‌ها در تاریک‌ترین اتاق‌ها ظاهر می‌شود. پس هرگاه در تاریکی‌های زندگی قرار می‌گیری، بدان که تصویری زیبا از تو گرفته می‌شود

—–

همیشه رفتن، رسیدن نیست

اما برای رسیدن باید رفت

حتی اگر تمامی کوچه‌های زمین بن‌بست باشد

راه آسمان باز است

—–

همیشه سعی کن چیزی را که دوست داری به دست بیاوری، وگرنه مجبور می‌شوی چیزی را که در دست داری دوست داشته باشی

—–

بین هزاران «دیروز» و میلیون‌ها «فردا»، فقط یک«امروز» وجود دارد. امروز را از دست نده.

—–

هرچه بیشتر اوج بگیری
در نظر آنها که پرواز را نمی‌فهمند
کوچک‌تر به نظر می‌آیی

—–

هر وقت زمین خوردی، دست‌کم چیزی از زمین بردار

—–

برای انسان‌های بزرگ بن‌بست وجود ندارد

یا راه خواهند یافت

یا راه خواهند ساخت

—–

خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی، نتوانی.

—–

شادترین مردم بهترین چیزها را ندارند، آنها فقط از هرچه دارند، خوب بهره می‌گیرند

—–

تنهایی
این واژه را بلندترین شاخه درخت
بهتر می‌فهمد

—–

پیروزی یعنی
توانایی گذشتن از یک شکست، به شکستی دیگر بدون از دست دادن اشتیاق

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مطالب سایت در چه زمینه ای باشد بهتر است؟
    شما طرفدار کدام تیم ایران هستید؟
    فال عشق

    مترجم

    Translate to English ترجمة للغة العربية Përkthimi në gjuhën shqipe Превод на български език Andorra la traducció de la llengua 翻译汉语 Český jazyk překladu Oversæt til dansk Vertaal naar Nederlands Tõlge eesti keeles Filipino na wika upang isalin Suomen kielen käännös Deutsch Übersetzung Μεταφράστε στην Ελληνική Γλώσσα अनुवाद करने के लिए: हिन्दी भाषा Translate a magyar nyelv Translate ke Bahasa Indonesia Traduci in lingua italiana 翻訳する日本語 번역기로 한국어 교재 	Latviešu valodas tulkojumi Lietuvių kalbos vertimo Lingwa Maltija traduzzjoni Języka polskiego tłumaczenia Traduzir para o Português Língua Traducere limba română Русский перевод Транслате то Сербиан Preklad do slovenského jazyka Prevedi jezik v Sloveniji Traducir al idioma español Översätt till svenska språket แปลภาษาโรมาเนีย Translate Türkçe Самоанскій мову перекладу Dịch sang ngôn ngữ Tiếng Việt

    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 755
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,826
  • بازدید ماه : 1,826
  • بازدید سال : 72,681
  • بازدید کلی : 809,472
  • عشق سنج


    دیکشنری